Reklamáció

Tisztelt Partnerünk!

Köszönjük, hogy szánt ránk időt és megkeresett Bennünket!

Cégcsoportunk filozófiájának középpontjában ügyfeleink elégedettsége áll, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy termékeinkkel és szolgáltatásainkkal maximálisan elégedettek legyenek.

Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy nem sikerül teljes mértékben megfelelnünk partnereink elvárásainak. Amennyiben munkánkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, a következő fórumon teheti meg:

e-mail cím:

Kérnénk, hogy a hozzánk elküldött e-mailben a reklamált termékkel, szolgáltatással kapcsolatos minden információt (pl.: minőségi bizonyítvány, gépjármű azonosítók, dátumok, számla azonosítója, stb.) adjon meg, hogy a problémás tételt azonosítani tudjuk, és az esetet kivizsgálhassuk. A vizsgálat eredményéről írásban adunk választ.